• تاریخ: 2013-11-21
  • شناسه مطلب: 1106

قیمت سوخت تا پایان سال تغییر نمی‌کند

رييس ستاد مديريت، حمل و نقل و سوخت كشور: قيمت سوخت تا پايان سال تغيير نمي‌كند رييس ستاد مديريت، حمل و نقل و سوخت با تاكيد بر اينكه قيمت سوخت تا پايان سال تغييري نمي‌كند، گفت: بايد جايگاه‌هاي عرضه سوخت با استاندارد يورو۴ ...

رييس ستاد مديريت، حمل و نقل و سوخت كشور: قيمت سوخت تا پايان سال تغيير نمي‌كند

رييس ستاد مديريت، حمل و نقل و سوخت با تاكيد بر اينكه قيمت سوخت تا پايان سال تغييري نمي‌كند، گفت: بايد جايگاه‌هاي عرضه سوخت با استاندارد يورو۴ افزايش يابد.

سيد مجتبي شفيعي اظهارداشت: بر اساس آخرين بحثي كه در وزارت نفت مطرح بوده، قيمت سوخت تا پايان سال تغييري نخواهد كرد و هيچ برنامه‌اي جهت تغيير در قيمت سوخت خودروها نداريم.

وي با بيان اينكه مقرر شده بود توزيع بنزين با استاندارد يورو۴ با اولويت كلانشهرها انجام شود، گفت: در حال حاضر ۲۲ جايگاه سوخت، بنزين با استاندارد يورو۴ توزيع مي‌كنند و در فاز جديد پالايشگاه‌ها، افزايش ميزان توزيع بنزين با استاندارد يورو۴ با اولويت كلانشهرها به ويژه تهران در دستور كار قرار گرفته است.

به گفته رييس ستاد مديريت، حمل و نقل و سوخت ، واريز سهميه سوخت مصرفي خودروها نيز تغييري نكرده و سهميه آذر ماه نيز همانند ماه‌هاي گذشته به كارت سوخت صاحبان خودرو واريز مي‌شود.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور