• تاریخ: 2014-02-05
  • شناسه مطلب: 1364

انتصاب دکترهمدانی

وزير كشورطي حكمي و در پي پيشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزارت كشور، سيد مهدي يدي همدانی را بهسمت مديركل دفتر حمل و نقل و ترافيك و دبيرشوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشور منصوب كرد .   “نظر ب ...

وزير كشورطي حكمي و در پي پيشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزارت كشور، سيد مهدي يدي همدانی را بهسمت مديركل دفتر حمل و نقل و ترافيك و دبيرشوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشور منصوب كرد .

 

“نظر به مراتب تعهد،تخصص و تجارب ارزشمند و بنا به پيشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي به موجب اين حكم جنابعالي را به سمت مديركل دفتر حمل و نقل و ترافيك و دبيرشوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشورمنصوب مي نمايم.

 

سياستگذاري و برنامه ريزي دقيق و روزآمد در امور مربوط به ترافيك و حمل و نقل درون شهري،بررسي و بازنگري در قوانين و ائين نامه هاي مربوطه،تلاش در راستاي توسعه و تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي،همكاري با ساير دستگاه ها و سازمان هاي مرتبط با حمل و نقل و ترافيك و برگزاري منظم و مستمر جلسات شوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشور از جمله وظايفي است كه انتظار دارد با استعانت از درگاه ايزد سبحان و در راستاي اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در بخش مهم حمل و نقل نسبت به تحقق آن تلاش و كوشش نمائيد.

 

توفيق روزافزونتان را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي”مد ظله العالي “از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.”