• تاریخ: 2023-12-17
  • شناسه مطلب: 3585

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل

بهزاد واحدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران بخش حمل و نقل و رانندگان شهرستان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شه ...

بهزاد واحدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران بخش حمل و نقل و رانندگان شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه ؛ متن پیام به شرح زیر است:photo_2018-10-10_10-10-05
” بسم الله الرحمن الرحیم
در جهان امروز، بخش حمل ونقل از جمله بخش‏هاي زيربنايي اقتصاد هر جامعه است كه علاوه بر تحت تأثير قراردادن فرايند توسعه اقتصادي، خود نيز در جريان توسعه دچار تغيير و تحول مي‏شود و چرخ هاي صنعت، كار و تجارت در نبود يا نامطلوب بودن زيرساختهاي اين بخش كليدي از حركت ايستاده يا به سختي خواهد چرخيد.
بدون شک حمل و نقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود . 
۲۶ آذر ماه نیز به پاس تقدیر از خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هر چه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل ایران زمین به عنوان «روز حمل و نقل» نامگذاری شده است . 
۲۶ آذر که به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری شده است ،  یادآور تلاش ها، مجاهدت ها، ایثارگری ها و فعالیت شبانه روزی صنعت حمل و نقل کشور و نقش آفرینی رانندگان در بخش های مختلف توسعه ای ایران اسلامی است.
اينجانب، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) و تمامی شیعیان و محبان حضرتش تسلیت عرض می‌نمایم و روز حمل و نقل و رانندگان را به مدیران ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری های تابعه و تمامي تلاشگران و كاركنان اين عرصه به ويژه رانندگان، راهسازان، راهداران و كارگران خدوم تبريك عرض كرده و براي آنان آرزوي صحت، سلامتي و توفيق روزافزون دارم.

روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه

index