• تاریخ: 2023-08-13
  • شناسه مطلب: 3692

مبلغ دو میلیارد ریال از سوی شهرداری میانه جهت نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران تخصیص یافت

مبلغ دو میلیارد ریال از سوی شهرداری میانه جهت نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران تخصیص یافت به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه مهندس واحدی با اعلام این خبر افزود با عنایت ...

مبلغ دو میلیارد ریال از سوی شهرداری میانه جهت نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران تخصیص یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه مهندس واحدی با اعلام این خبر افزود با عنایت به آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ، اقدامات لازم بمنظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری میانه آغاز شد. ولی به دلیل قیمت بالای خودرو و عدم photo_2019-06-13_11-25-41تخصیص تسهیلات بانکی ، رانندگان توان خرید نقدی خودرو را نداشته و استقبالی جهت نوسازی تاکسی ها فرسوده صورت نگرفت . با توجه به اینکه تعویض خودروهای فرسوده از اهمیت بسیار بالایی از جمله ( آلودگی بصری ، هزینه بالای نگهداری خودرو برای رانندگان و آلودگی هوا و نیز اهمیت دادن به حقوق شهروندان و مسافرین ) برخوردار می باشد . لذا با پیشنهاد این سازمان و حمایت های بی دریغ و همه جانبه شهردار محترم و شورای محترم اسلامی شهر میانه  ، مبلغ دو میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد ۴ درصد بمنظور نوسازی تاکسی های فرسوده از محل رسوب حسابهای شهرداری به مالکان خودروهای مذکور تخصیص یافت. که این امر کمک قابل توجهی به رانندگان محترم جهت تعویض تاکسی های فرسوده خواهد بود.

ایشان در پایان اعلام کرد ، مالکین تاکسی های فرسوده به ترتیب اولویت از مدل های پایین تر جهت معرفی به بانک قرض الحسنه مهر ایران و تخصیص تسهیلات بانکی و ثبت نام در سامانه نوسازی خودرو به سازمان دعوت می شود.

روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میانه و حومه

796